new pics

23 juni 2011 - Beijing, China

Uploaden is nog bezig, nog tien minuten geduld...

1. Anita:
    Hi Sandra en Marco

Leuk dat jullie ook als gezinnetje zijn vastgelegd. En dat je nu weet wat ie leuk vindt muziek, pannekoekjes, taartjes rondrijden. Allemaal ook te doen in Aalsmeer toch, alleen dat plein van de hemelse vrede is niet direct voorhanden natuurlijk. Veel plezier nog groetjes, Anita
  2. (o)pa en (o)ma boerlage:
    23 juni 2011
    Wat lekker dat Bin nu wel in de buggy wil. Met die hitte is dat wel zo prettig en hij kan in slaap vallen wanneer het uitkomt.Jullie hebben het wel naar jullie zin (alle drie),zo te zien op de foto's.
    Wij zijn blij dat jullie ons zo op de hoogte houden, want we worden steeds nieuwsgieriger naar dat kleine mannetje. Nog een klein weekje en dan zien wij elkaar weer.
    Liefs en de groetjes van pa en ma
  3. loek en Anneke:
    23 juni 2011
    Dit is genieten, om jullie zo te zien. Meteen 's morgens zulke mooie foto's bekijken. Wat zien jullie er happy uit. Bin helemaal naar zijn zin. Nu, het eten zal straks niet aan te slepen zijn. Dat mondje gaat maar open. Hij zal snel aan de hollandse pot wennen.
    Leuk, dat jullie nog dingen kunnen doen. Het is nu jullie kans. Ook fijn, dat jullie naar buiten kunnen.
    Véél plezier nog.
    Liefs Loek en Anneke< opa en oma>
  4. Caroline:
    23 juni 2011
    Echt super leuk om jullie zo gelukkig te zien, word ik helemaal blij van. Het is ook ongelooflijk hoe snel hij zich aanpast. Liefs, Caroline.
  5. Esther:
    Hallo Sandra Marco en Bin,
    Wat een leuke foto`s van jullie mannetje, je ziet zijn blik per dag veranderen. Geniet nog even van het warme China.
    Groet Paul Esther Li Wei en Lorgens