update thuis

7 juli 2011 - Aalsmeer, Nederland

Het gaat allemaal goed met Bin. De dagen vliegen voorbij.

Gisteren hadden we een medische screening in het AMC. Uit het algemeen onderzoek zijn gelukkig geen bijzondere dingen naar voren gekomen. Voor de zekerheid is er nog een foto van de longetjes gemaakt en moesten er eigenlijk 7 buisjes bloed worden afgenomen.

Alleen wilde dat dus niet lukken. Dus dat was wel erg zielig voor de kleine vent.

Na 2 uur in het ziekenhuis te zijn geweest stonden we weer buiten. En na 1 minuut in de auto viel Bin al in een diepe slaat. Zo uitgeteld was hij van alle spanningen.

Verder hebben we ons de afgelopen dagen vermaakt met spelen, stukje wandelen, boodschapje doen en een rondje fietsen.

Bin vind het allemaal prima. En heeft het best naar zijn zin hier.

Alleen de nachten zijn nog wel erg gebroken. Deels waarschijnlijk door dat hij veel te verwerken heeft en deels door dat hij wel last van zijn buik heeft. Na 14 maanden van vloeibaar eten krijgt hij nu ook wat van de hollandse pot. Dus dat is wel wennen.

1. Suzanne, Ruud & Hannah:
    17 juli 2011
    Hoi Marco en Sandra,

Heerlijk om al jullie belevenissen te lezen met jullie kleine Bin! Na onze zomervakantie was jullie blog natuurlijk een van de eerste die wij bekeken.
    Geniet van jullie mooie ventje!

Hartelijke groetjes, Ruud & Suzanne (wachtgroep)