Bar street

23 juni 2011 - Beijing, China

Terwijl iedereen nog in Nederland aan het slapen was zijn wij al weer eventjes op pad geweest met de kleine man.

We zijn naar Hou Hai Bar street geweest. Dat is een meer met daarom heen barretjes, restaurants en winkeltjes erg leuk om rond te lopen.

We hebben lekker gewandeld en op een terrasje bij de Starbucks gezeten aan het meer.

Daar hebben we koffie gedronken met voor Marco een muffin erbij en voor Sandra een cheese cake.

En Bin heeft daarvan de cheese cake mee gesmuld. Het was voor het eerst in zijn leventje dat hij een beetje taart heeft gegeten. En we kunnen jullie verzekeren hij is er dol op!

Dus zijn mama kan zich straks helemaal in de keuken gaan uitleven want het wordt erg gewaardeerd;-).

We hebben bij het meer ook nog een riksja tochtje gedaan door de Hutongs. Erg leuk! We hebben ervan genoten. En Bin ook, want die viel onderweg gewoon lekker in slaap;-).

Dus we denken dat we in Nederland ook maar een Riksja moeten gaan aanschaffen;-)

Vandaag is de temperatuur hier weer een stuk beter. Het heeft vannacht flink geregend, dus de smog is weer aardig weg.

We zijn nu weer even op de kamer, want het is weer even uitrust tijd.

1. de romboutsjes:
    23 juni 2011
    wat fijn dat jullie tijd hebben voor deze uitstapjes. de foto's en filmpjes zeggen genoeg. jullie zijn super gelukkig. zo leuk om te zien. geniet van jullie laatste week China. nog 6 nachtjes slapen en dan ......... hebben we eindelijk weer beweging aan de overkant. het koude, natte, winderige en saaie gedoe zijn wij zat. als het goed is wordt het vanaf zondag beter. in ieder geval warm. ook fijn voor jullie anders is de overgang helemaal groot.

nog veel plezier vandaag.
    liefs, de overbuurtjes
  2. Toby, Claudia, Cathy en Daan:
    23 juni 2011
    Ik hoop dat jullie snel naar Nederland komen en ik hoop dat jullie het leuk hebben met z'n drieen. Groetjes van Cathy
  3. Annemarie:
    23 juni 2011
    Klinkt goed allemaal! En cheese cake is natuurlijk ook heerlijk ;-)
    Gelukkig dat de temperatuur wat aangenamer is geworden dat is wat beter om dingen te ondernemen. De foto's zien er super uit! Geniet nog van jullie laatste dagen in China met zijn 3-en.
    Greetz Mike & Annemarie
  4. José:
    23 juni 2011
    Fijn jullie op deze manier te volgen en te lezen dat het goed gaat.
    Liefs Jose(tje)
  5. Victor, Nicole en Yim:
    23 juni 2011
    Wat heerlijk om iedere dag weer jullie mooie verhalen te lezen. Wat zien jullie er gelukkig uit en wat is Bin een ontzettend lekker mannetje. Een echte knul hè, met zijn stoere jongens koppie. Fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie genieten van de tijd. Wat zal er een wereld zijn open gegaan voor de kleine man. Zoooo veel mooie dingen te zien vanuit zijn kinderwagen en zelfs fietsen en taart eten. (kan ie vast aan Nederland wennen.....was dat de gedachte erachter?? hihi). Nog 6 nachtjes slapen en dan op naar huis waar iedereen vol verwachting op julie zal staan wachten. Wat een mooi en emotioneel moment zal dat zijn. Klein raadje van een ervarings deskundige: als je iemand bereid vindt om foto's op Schiphol te maken van alles en iedereen dan is dat voor later echt heel leuk. Ik kijk er nog zo vaak naar en vindt de stralende gezichten van ons zelf en de mensen om ons heen zooo mooi. Wij gaan er helaas niet bij zijn anders hadden we zeker die taak op ons genomen. Ik moet precies die dag naar Xiamen (grappig hè) en Victor naar een verjaardag.Maar over een paar maandjes gaan we zeker onze 2 kindjes aan elkaar voorstellen hoor. We hopen dat de 6 dagen snel omgaan want jullie zullen toch ook wel erg graag terug willen naar huis, familie en gewone leventje.
    Heel veel liefs Victor, Nicole en Yim
  6. Joyce, Gertjan, Senna & Daan:
    23 juni 2011
    Superleuk om jullie verhalen te lezen en wat een mooie foto's zeg! Jullie zien er happy uit! Geniet nog lekker met z'n drietjes!
    Groetjes, Gertjan, Joyce, Senna & Daan
  7. Gerard en Mieke:
    23 juni 2011
    Lieve Sandra, Marco en Bin, Wat lekker dat jullie met zijn drietjes ook nog leuke dingen kunnen doen. Nog even er lekker met elkaar van genieten, maar wij kunnen ons voorstellen dat jullie (net als wij) ook de dagen aan het aftellen zijn. Nog veel plezier. Liefs Gerard en Mieke