lekker benauwd...

22 juni 2011 - Beijing, China

Het is zo vochtig, het lijkt wel of we in de tropen lopen. Voor het eerst op het gras, zo even naar een hypermodern warenhuis om schoenen te kopen. Ook voor Bin :)

Vanmorgen op het nieuws: er zijn 600 steden met meer dan een miljoen inwoners, en er wordt nog altijd druk gebouwd. De real estate prijzen zijn erg hoog, en de stijging van de huizenprijzen is in de rural areas hoger dan in de steden. investeerders zoeken het platteland op om te bouwen, daar is het makkelijker uitbreiden vermoed ik. Kan volgens mij alleen maar betekenen dat de welvaart in hoog tempo toeneemt.

Nieuwe foto's op flickr

1. loek en Anneke:
    22 juni 2011
    Wat een leuke foto's. Nu Bin vermaakt zich prima. Er gaat een wereld voor hem open!
    Geniet ervan.
    Liefs Loek en Anneke. Opa en oma.
  2. Martijn, Marjolein en Mik:
    22 juni 2011
    Wat een leuke foto's weer! Bin zal het vast allemaal heel spannend vinden om alles voor het eerst te zien. Het is misschien allemaal wel veel, maar ook ontzettend leuk!

Tot snel!
    Liefs, Martijn, Marjolein en Mik
  3. Maartje Devriese:
    Dag Sandra en Marco,

Nogmaals van harte gefeliciteerd met Bin! Wat een lekker ventje!!!

Erg leuk om jullie te volgen via jullie reisblog en te lezen dat het allemaal heel goed gaat. Leuke foto's ook van jullie drietjes.

Geniet nog van jullie tijd in China en sterkte met de hitte!

Groetjes Maartje
  4. Mariska:
    22 juni 2011
    ha familie, wat een superleuke foto's van Bin in de speeltuin! Jullie zien er erg gelukkig uit!
    groeten uit Aalsmeer
  5. Gerard en Mieke:
    Hallo Sandra, Marco en Bin,

Wij genieten erg van de foto's van onze nieuwe kleine neef Bin. Wat is het een heerlijk ventje. Volgens ons pakt hij het allemaal snel op en zo te zien is hij al aardig vertrouwd met jullie. Ook is het fijn om te zien dat jullie ook stralen van geluk. Liefs,
    Gerard en Mieke
  6. William en Kirsten:
    Hey trotse ouders,
    Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Het geluk spat ervan af!!! (En dat is mooi om te zien.)
    Geniet nog van de laatste week daar met z'n drietjes.
    Groetjes,
    William en Kirsten
  7. Johan en Suzanne:
    23 juni 2011
    Tussen alle leuke foto's zijn jullie nu ook met zijn drietjes te zien. Super! Speeltuin, kinderschoenen kopen, jullie klinken helemaal als een gezin.
    groetjes, Johan en Suzanne