Beijing zaterdag ochtend

25 juni 2011 - Beijing, China

Gisteren middag kwamen we bij toeval in een warenhuis hier vlakbij een zandbak tegen. En we konden het natuurlijk niet laten om Bin daar even in te zetten.

Wat een gewaarwoording weer voor de kleine man. Toen zijn handje het zand raakte kreeg hij helemaal een rilling, kneep zijn oogjes dicht, zo gek vond hij het.

Hij bleef wel helemaal stil en gefasineerd kijken naar de speeltjes in de zandbak en naar een ander kindje wat er aan het spelen was.

Naast de zandbak was er nog meer kinder entertaiment, maar we merkten dat de zandbak alweer genoeg aan nieuwe indrukken had gegeven.

Dus nog even een klein wandelingetje gedaan en toen naar het hotel.

om 18:00 begon de bbq in de tuin bij het hotel. Na een middag van voorbereidingen die er door de koks werden gedaan, zag het er erg leuk en gezellig uit.

Het was lekker even relaxed om zo buiten te zitten. En het hoogte punt van de avond was natuurlijk dat Gaby langs kwam! En voor Bin prachtige klompen sloffen en een Ajax speen had meegenomen.

Na gisteren een heerlijke koele dag te hebben gehad, begint het nu alweer behoorlijk op te warmen.

Bin was gisteren avond eerst bij Marco op schoot in slaap gevallen. Maar werd helaas weer wakker, dus tot half elf was hij nog op. Daarna wel in slaap gevallen, maar enorm onrustig in zijn slaap.

Dus hij was vanmorgen nog behoorlijk moe, dus we hebben hem om 11.15 weer lekker in bed gezet met een fles melk. En inmiddels ligt hij alweer 5 kwartier te slapen.

We kijken straks even of als hij wakker is, we mischien nog even naar een park gaan. Lekker een beetje wandelen en rustig aan doen is prima.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. (o)pa en (o)ma boerlage:
    25 juni 2011
    Het blijft toch iedere keer weer super leuk om jullie(maar vooral Bin natuurlijk) via skype te zien. Kleine Bin ziet er lekker relaxt uit. Hij sloopt de halve hotelkamer,inclusief jullie laptop.Ja hij is watervlug.Dus dat houd jullie in beweging!!
    En de BBQ ziet er op de foto's ook heel gezellig uit.
    Wij wensen jullie nog een paar heerlijke dagen met z'n drietjes en gauw tot ziens.
    Liefs en een dikke knuffel voor Bin.
    Pa en Ma
  2. Bea & Leen Pronk:
    25 juni 2011
    Hoi Sandra en Marco,

Wat een geweldig mannetje hebben jullie, het is een genot om naar de foto's te kijken. Het geluk is van jullie gezichten af te lezen.
    Nog een paar dagen en dan zijn jullie weer thuis, maar nu lekker met z'n drieën.
    Terug in Holland kunnen we jullie kleine man wel eens in het echt bewonderen.

Heel veel geluk
    groetjes Bea en Leen.
  3. Toby, Claudia, Cathy en Daan:
    Hoi Marco en Sandra,

erg gaaf om jullie zo gelukkig te zien met de kleine Bin. En zo te lezen hebben jullie gedrieen dezelfde hobby... ETEN! Dat wordt straks thuis dan plezierig acclamatiseren voor de kleine vent. Blijf vooral veel foto's delen met ons, maar we kunnen niet wachten om Bin in het echie te zien. Geniet van jullie laatste dagen en tot woensdag!

Toby, Claudia, Cathy en Daan
  4. Truus Zaal:
    Marco en Sandra,
    nog een paar dagen dan zijn jullie thuis !!!!

groetjes kees en Truus Zaal
  5. Mireille:
    Lieve familie, lief gezin,

Ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon, wat fantastisch!
    Het plaatje klopt en het geluk tussen jullie drietjes spat van de foto' 's af. Bin had het niet beter kunnen treffen, wat fijn dat hij nu zoveel liefde Kan ontvangen en zeker ook kan gaan geven.
    Fijn, om dit te zien en het lezen. Geniet ervan en ik kom heel graag Bin live bekijken.
    Veel liefs,
    Mireille