nieuw filmpje

26 juni 2011 - Beijing, China

Vandaag hebben we verder een rustige dag rondom het hotel gehouden. We hebben een tijd vanmorgen in de buurt gewandeld, want eigenlijk zouden we even een boodschapje doen, maar Bin viel in slaap in de buggy.

En dan kan je natuurlijk maar een ding doen, en dat is blijven doorwandelen;-).

En vanmiddag viel hij weer om haf een in zijn bedje in slaap en heeft toen zelfs tot vier uur liggen slapen. Het lijkt wel of hij vandaag meer aan de moeheid toegaf, dus we laten hem ook maar lekker slapen.

Omdat Bin 3,5 sliep hadden we zelf ook even de mogelijkheid om een uurtje even te slapen.

Gisteren avond was er een party in de tuin bij het hotel, waardoor het pas na de muziek uitging. Dus we hadden een wat korte nachtrust.

Echter Bin slaapt overal doorheen als hij eenmaal in slaap is. Dus die heeft er niets van gemerkt.

We kregen gisteren avond om tien uur de optie om voor een nacht in een andere kamer te gaan slapen ivm de party, maar dat kunnen we Bin natuurlijk niet aandoen. Onze kamer is voor hem nu een "veilige" omgeving. En na alle wisselingen de afgelopen 2 weken, houden we het nog bij een wissel en dat is lekker naar huis gaan.

We zijn om half zes vanavond wel even naar een restaurantje gegaan vlak bij het hotel. We hebben daar lekker vis, rijst en beef gegeten.

En Bin heeft wat geprobeerd van wat wij hadden. Zolang het maar heel fijn is gaat het goed en vind hij het lekker.

Maar er valt nog een heleboel te ontdekken voor hem. Want na 14 maanden, melk, pap en wat gekookt rijst zijn er nog zoveel lekkere dingen die we straks voor hem gaan koken.

1. de Nietjes:
    26 juni 2011
    Wat is het een heerlijk kereltje!
    Jullie hebben mooie foto's van Bin, jullie zelf en van China zelf gemaakt. Zo is er voor ons bijna iedere dag wel iets te bekijken op jullie site.
    We zien jullie binnenkort weer!
    Dan kunnen wij Bin ook eindelijk ontmoeten, tot woensdag.

Groetjes en liefs, de buurtjes
  2. (o)pa en (o)ma boerlage:
    27 juni 2011
    Korte filmpjes zijn ook welkom hoor! Altijd leuk om even naar onze kleinzoon te kijken!!
    Jullie komen nu bijna naar huis, dat is ook weer spannend hoor. Dan kunnen wij Bin eindelijk in levende lijve bewonderen! En het zal maar rusten als jullie met z'n drieen thuis zijn.
    Tot gauw.
    Liefs pa en ma.
  3. henk en wil verdonk:
    27 juni 2011
    Hallo Marco en Sandra. Wij hebben jullie de afgelopen dagen gevolgd en nu is het bijna tijd om naar huis te gaan. Heel leuk om alle foto's en filmpjes te zien van jullie drietjes.Wij wensen jullie een hele goed thuisreis en tot ziens.
    groetjes Henk en Wil
  4. Mariska:
    27 juni 2011
    nog 2 nachtjes slapen....!!
  5. Trudy:
    Hi San,

Ik heb uitgerbreid jullie verhalen en fotos´bekeken van de afgelopen dagen! Super. Nu bijna naar jullie huis en naar Bin´s eigen slaapkamertje. Heerlijk vooruitzicht! Take care!

Liefs Trudy
  6. Martijn, Marjolein en Mik:
    Hoi lieve San, marco en Bin,

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan komen jullie alweer hier naartoe! Leuk hoor! De filmcamera en fototoestel zijn opgeladen, zodat we dat mooie moment vast kunnen leggen. We kijken er naaruit om jullie weer te zien en een klein beetje kennis te maken met Bin!

Liefs, Martijn, Marjolein en Mik.
  7. Joyce, Gertjan, Senna & Daan:
    27 juni 2011
    Wat een mooie foto's weer!! Lekker kereltje zeg!
    We wensen jullie alvast een hele goede terugreis. En voor daarna een goede start voor jullie drietjes in jullie eigen huis! We zien jullie wel weer een keer op de Oosteinderweg! Dan kunnen we het mooie mannetje zien en jullie verhalen horen. Tot dan!
    Veel groetjes, Gertjan, Joyce, Senna & Daan
  8. Gerard en Mieke:
    Hallo Sandra, Marco en Bin,

Nog maar even en dan kunnen jullie met elkaar aan de thuisreis beginnen. Wij kunnen ons voorstellen dat het voor jullie drieën ook prettig is om weer in jullie eigen huis met elkaar te zijn en hopen dat Bin zich daar ook heel snel thuis voelt. Maar dat zal allemaal wel gaan lukken, want het lijkt ons een mannetje dat zich snel aanpast. Het is een heerlijk knulletje em wij hopen op Schiphol een glimp van hem op te vangen. Wij wensen jullie een hele goede thuisreis. Liefs Gerard en Mieke
  9. Mariska:
    nog 1 nachtje slapen...
    noa en sam tellen af!
    tot morgen!
  10. de romboutsjes:
    Lieve Sandra, Marco en Bin,

Nog maar 31 uur te gaan voordat jullie op nederlandse bodem zijn. Bin eindelijk zijn eigen prachtige kamer heeft. we hopen dat jullie van de afgelopen weken enorm hebben genoten.
    we zijn wel blij dat jullie nu eindelijk deze kant weer opkomen. we wensen jullie heel veel succes met inpakken en een hele goede vlucht.

heel veel liefs en hele dikke zoenen

de overbuurtjes.

ps, bubbels liggen koud, appeltaart staat in de oven en voor Bin een heerlijk hollands hapje met een sapje. geniet van het "thuiskomen"
  11. sandra van veen:
    28 juni 2011
    Nog even en dan welkom thuis Bin, Sandra en Marco!

Nog even en dan zijn jullie thuis. Heerlijk.
    Succes en sterkte met de terugreis naar Nederland.
    Geniet van elkaar en we spreken elkaar binnenkort.

Groetjes, Sandra
  12. Iris en Martin:
    28 juni 2011
    Veilige terug reis! Home sweet home!
    xx
    Iris en Martin