Nog 4 dagen

4 juni 2011

Nog 4 dagen en dan is het zover. We zullen dan vliegen naar China. Het gaat nu snel. Morgen gaan we de spullen in pakken.

De afgelopen 2 dagen zijn we naar Den Haag geweest samen. Nog even uit eten geweest met z'n 2-en en een nachtje in het Paleis hotel overnacht.

Over ruim een week zullen we met z'n 3-en zijn. Ongelooflijk dat het nu toch bijna zover is.

1. Annemarie:
    4 juni 2011
    Super hoor dat het nu bijna zover is! Succes met de laatste voorbereidingen. Greetz (ook van Elvis)
  2. Anita:
    5 juni 2011
    Nu is het echt aftellen. Alle spullen inpakken en dan eindelijk op weg naar Bin. Grtjs Anita
  3. Victor, Nicole en Yim:
    6 juni 2011
    We tellen de dagen met jullie af. Elke dag denk ik wel een keer aan jullie en probeer me voor te stellen hoe jullie je moeten voelen. Overmorgen is het dan echt zover. Lekker dat jullie nog even zo genieten met z'n tweetjes. We laten voordat jullie vertrekken nog even iets van ons horen. Pakze.....!!!(vooral de adeling kleine kleertjes inpakken is zoooooo leuk en emotioneel).
    Liefs Victor, Nicole en Yim
  4. Veronique:
    6 juni 2011
    Nog maar 2 nachtjes! Succes met de laatste voorbereidingen!groetjes, Véronique
  5. rebecca van den bosch:
    Hoi Sandra en Marco,

Morgen is het dan zover, op naar China.
    Alles klaar met pakken?
    Ik wens jullie heel veel plezier en succes.

Liefs,

Rebecca
  6. Mattine Duindam:
    Hoi Marco en Sandra,
    Nog maar één nachtje slapen en dan is het zover! Het lange wachten wordt beloond. Het moment dat jullie Bin in jullie armen mogen sluiten komt steeds dichter bij. Een hele mooie reis toegewenst!!!
    Groetjes, Mattine
  7. Martijn, Marjolein en Mik:
    7 juni 2011
    Nog 4 dagen??? Nog maar 1 nachtje slapen!!!

Eindelijk!!!

Gezellig dat we elkaar vandaag nog even hebben gezien! Morgen komen we zwaaien en kijken erg uit naar jullie berichtjes op de site!

Liefs, Martijn, Marjolein en Mik!
  8. de romboutsjes:
    lieve overbuurtjes,

nog maar heel heel even en dan is het eindelijk zover. eindelijk dat enorm lieve mooie mannetje in jullie armen. een hele mooie en goede reis. geniet ervan. we denken aan jullie.

heel veel dikke zoenen,

cees, annemarie, iris, bas en koen
  9. de romboutsjes:
    8 juni 2011
    joepie, na jaren vol geduld is het eindelijk jullie "d-day". super spannend. heel veel plezier geluk en vrolijkheid de komende 3 weken. geniet ervan. dikke zoenen van de overkant.
  10. loek en Anneke:
    8 juni 2011
    Lieve Sandra en Marco.
    Eindelijk is het zover, dat jullie afreizen!
    Wij wensen jullie een hele goede reis.
    Héél veel geluk met jullie zoon Xiao Bin.
    Liefs Loek en Anneke.