(bijna) laatste werkdag

26 mei 2011

Vandaag heb ik mijn ena laatste werkdag gehad voordat ik met verlof ga.

En wat hebben we veel mooie kado's gehad voor Bin van alle lieve collega's. Van de week zal ik wel een foto van alles maken in zijn kamertje. Wat heeft iedereen toch al die tijd met ons meegeleefd.

En wat is het toch bijzonder dat het dan nu eindelijk bijna zover is dat we Bin op mogen gaan halen.

Nog een kleine 2 weken en dan gaan we onze kleine man ophalen!

1. Suzanne, Ruud & Hannah:
    27 mei 2011
    Hoi Sandra, Gisteravond hebben we Marco gefeliciteerd met het geweldige nieuws! Fantastisch zeg, een klein mooi ventje dat op jullie wacht in het verre China. Van harte gefeliciteerd! Aan het lange wachten is nu bijna een eind gekomen. We gunnen het jullie van harte.
    We wensen jullie een hele goede reis toe en een mooie omarming met Bin.

Hartelijke groeten, Ruud & Suzanne (wachtgroepavond)
  2. Victor, Nicole en Yim:
    27 mei 2011
    Hoi Sandra en Marco,
    Wat leuk dat we jullie mogen volgen op de mooiste reis die jullie tot nu toe ooit gemaakt hebben, de reis naar jullie kleine Bin!! Jullie lange, lange wachten wordt eindelijk beloont met een heerlijk klein mannetje.Wat zullen jullie gelukkig, maar ook nog verward zijn, want het is niet niks allemaal. Als jullie eerst op 13 juni Bin maar in jullie armen hebben, dan kan het dromen stoppen en jullie nieuwe leven met z'n 3tjes beginnen.
    We wensen jullie nog 2 weekjes met hopelijk veel uitrusten en daarna een geweldige reis naar het mooie China waar onze kindjes vandaan komen. Heel veel geluk en we gaan jullie elke dag volgen hoor.
    Liefs Victor, Nicole en Yim
  3. Martijn, Marjolein en Mik:
    2 juni 2011
    Lieve San en Marco,

Eindelijk is het dan bijna zo ver! Leuk om jullie zo te kunnen volgen tijdens jullie reis!

Natuurlijk zien we elkaar nog voor jullie gaan en komen we jullie uitzwaaien op Schiphol, maar wilden jullie even laten weten dat we het erg leuk vinden om jullie ook via deze site te kunnen volgen!

Wij kijken uit naar jullie berichtjes en foto's en natuurlijk naar het moment dat jullie op 29 juni weer aankomen op Schiphol!

Wij wensen jullie heel veel succes en geluk tijdens deze mooie, maar ook emotionele reis!

Liefs, Martijn, Marjolein en Mik.