Beijing met 35 graden

20 juni 2011 - Beijing, China

Even weer een update vanuit een erg warm Beijing. Momenteel is het hier zo rond de 35 graden in de schaduw, dus behoorlijk warm.

Daarom zijn we vandaag ook veel op de kamer geweest want op straat was het veel te warm.

Vanmorgen wilden we eerst naar de Lama tempel gaan hier in de stad. Maar Bin was nogal moe dus we dachten laten we dan in de buurt even naar een park gaan.

Met zo'n 5 minuten in de taxi waren we er. Maar het was nogal een kaal park met nauwelijks een boom. Gezien de temperatuur was het veel te warm om in de zon te lopen. Daarbij heeft Bin ook waarschijnlijk heel weinig in de zon gezeten dus zijn we ook erg bang voor verbranden.

Dus na 15 minuten hebben we maar weer een taxi terug genomen naar het hotel. Toen hebben we tot vier uur maar op de kamer doorgebracht en heeft Bin lekker ruim 2 uur liggen slapen.

Daarna zijn we een tijdje rond wezen wandelen hier in de buurt van het hotel. Bin had het wel naar zijn zin in de buggy, dus we konden even een wat grotere wandeling doen.

Vanavond hebben we in het ontbijt restaurant gezeten met onze reisgroep. Omdat we allemaal een royal clubkamer hebben staan er tussen 14.00 en 23:00 hapjes en drankjes voor ons klaar. Dus we hebben maar gelijk zo gegeten. Was leuk om te zien hoe het met alle mannetjes gaat en hoe ze op elkaar reageren.

We proberen er dan wel op te letten als we met elkaar zitten dat de kindjes allemaal naar hun eigen papa en mama gaan om wat te eten. Dit omdat de hechting tot stand moet gaan komen.

Alle kindjes laten zich nu nog zo door vreemden oppakken en dat moeten we natuurlijk voorkomen. Dus als we op straat zijn met Bin, werpt een van ons zich voor de buggy als er iemand komt die hem teveel aandacht wil geven;-).

Op dit moment ligt de kleine man net te slapen. Vanavond hebben we hem in bed gelegd met zijn fles en daardoor is hij snel in slaap gevallen. Het is dus echt zoeken naar wat het beste werkt. Maar iedere dag leren wij als papa en mama er ook weer heel veel bij. Dus het is dan ook leuk om te zien dat als je dan wat probeert het ook ineens blijkt dat Bin dat wel fijn vind.

1. gerda tensen:
    20 juni 2011
    Eindelijk de tijd genomen om is op je site te kijken, hartstikke leuk. Zo te zien genieten jullie er lekker van.
    Hoop dat jullie lekker kunnen slapen !!!

Groetjes Gerda
  2. sandra van veen:
    Hé Bin, Sandra en Marco,

Bedankt voor deupdate van jullie reisverslag.
    Hoe gaat het trouwens 's nachts met Bin?
    Slaapt hij stukken door of is hij veel wakker?
    Ik hoor het wel

Groetjes,
    Sandra
  3. Peter en Redi:
    20 juni 2011
    Lieve familie Boerlage (klinkt goed hè dat woordje familie), wat leuk dat jullie ons zo goed op de hoogte houden en zo te zien, heeft Bin het samen met zijn mama en papa goed naar zijn zin. Nog 1,5 week en dan zijn jullie terug in Aalsmeer, samen met dit mooie mannetje. Wachten duurt vaak lang, maar ..... het is de moeite waard!
    Lieve groet van ons,
    Peter en Redi