Aangekomen in Beijing

9 juni 2011 - Beijing, China

Wij zijn inmiddels aangekomen in Beijing. Goede vlucht gehad, wel wat turbulentie gehad, maar weer goed aangekomen. We hebben redelijk wat kunnen slapen / suffen, dus de reis ging redelijk snel.

Na aankomst eerst met z'n allen een uur aan het pinnen geweest. Inmiddels was de Visa bali al gesloten, maar ze kwamen toch ergens voor ons vandaan. Inmiddels stond de band met de koffers (en buggy) al stil en stonden de koffers van ons er verloren bij. Dus we konden deze zo meenemen en door. De gids stond al op ons te wachten, dus busje in en naar het hotel.

Om half zes brengt de gids ons naar een lokaal restaurant waar ze voor ons een ronde tafel zou regelen met de groep. Dus we kunnen de chineese keuken gaan uitproberen!

Morgen om negen uur vertrekken we naar de muur. We lunchen ergens onderweg in de bergen en gaan dan in de middag naar het Zomerpaleis.

Dus morgen een dagje op pad om helemaal in de chineese sfeer te komen!

1. Franciska:
    9 juni 2011
    Eindelijk na al die jaren wachten en geduld hebben kunnen we jullie Van harte feliciteren met jullie Bin. Wat een heerlijk ventje. Heel veel geluk toegewenst. Nog even geduld hebben en dan straks heerlijk met z'n 3-en samen naar huis.. We volgen jullie op jullie reis

Groetjes van de schoonzus en zwager van Annemarie.
  2. Marieke:
    9 juni 2011
    Het brengt onze reis van 6 jaar geleden weer heel dichtbij! Geniet van jullie reis en we volgen jullie op deze manier.

Groet uit Aalsmeer, en eindelijk uit de wachtgroep........
  3. Hans & Francien:
    9 juni 2011
    Kijk! Gewoon in China en een beetje de toerist uithangen op de muur met een zilveren tas vastomklemd... Cool hoor, maar ons maak je niets wijs. Wij tellen mee af naar maandag! Geniet er onwijs van! Wij blijven jullie volgen.
    Gr. Hans & Francien
  4. Martijn, Marjolein en Mik:
    9 juni 2011
    Yeah! Weer een klein beetje dichter bij Bin! Nog 4 nachtjes slapen! We kijken uit naar jullie berichtjes! Geniet ervan en we denken aan jullie!

Liefs, Martijn, Marjolein en Mik.
  5. loek en Anneke:
    Hoi lieverds.
    Wij zijn blij, dat jullie een goede vlucht hebben gehad.Hopelijk hebben jullie een goed hotel. Leuk, dat julle naar het zomerpaleis gaan.
    Nog eventjes en dan kunnen jullie Bin omarmen.
    Liefs Loek en Anneke.
  6. Gerard en Mieke:
    Lieve Sandra en Marco,

Nog even en dan is het gelukkig zover dat jullie jullie kleine mannetje Bin eindelijk in jullie armen kunnen sluiten. Nu nog even leuke dingen doen:dan gaat de tijd tenminste snel. Jullie bedankt voor het cadeau.We kijken uit naar jullie berichten. Liefs Gerard en Mieke
  7. (o)pa en (o)ma boerlage:
    Hoi Jeugd!
    Blij te horen dat jullie weer veilig daar zijn!
    Het eerste deel is weer goed gegaan.Nu eerst nog even samen genieten en over een paar daagjes (jullie kunnen ,net als wij, natuurlijk niet wachten)eindelijk julie kleine Bin in jullie armen sluiten.
    Geniet ervan en wij wensen jullie heel veel geluk. liefs Pa en Ma