16 juni

16 juni 2011 - Chengdu, China

Vandaag zijn we in de ochtend met de groep een paar uurtjes naar het Panda fokcentrum geweest in Chengdu. Was erg leuk even om daar rond te lopen. En ook even lekker om buiten te zijn.

We brengen veel tijd op de kamer door. Want Bin moet erg wennen aan alles. Je merkt dat het een hele verandering is voor de kleine man. Gelukkig hadden we de 2e dag onze kamer hier omgeruild voor een grotere zodat we wel lekker wat ruimte hebben.

En gelukkig hebben we het met zo'n 25 graden op de kamer niet koud;-).

Vanmiddag was hij ook heel moe toen we terug waren op de kamer. Dus wat gegeten en toen is Bin rond vier uur in slaap gevallen. Rond zes uur was hij weer wakker en nu dus ook alweer moe. Het uitje naar de Panda's heeft veel indruk gemaakt.

We hopen  vannacht wat te kunnen slapen want morgen moeten we om 8:45 klaar staan. We gaan dan naar Deyang om het kindertehuis te bezoeken en hopenlijk ook nog naar de vindplaats. Dus morgen wel een emotionele dag voor de boeg.

Maar het is mooi als we wat foto's en film kunnen maken voor later voor de kleine man.

Zaterdag zullen we weer terug vliegen naar Bejing. Spannend hoe dat gaat met Bin natuurlijk. We hebben een buikdrager gekocht omdat hij het zitten in de buggy nog wel eng vind. Dus op straat nemen we hem zo mee.

We gaan zo de roomservice weer laten komen voor wat te eten en dan gaan we vast weer alles klaar leggen voor morgen ochtend.

1. Bea Nico:
    16 juni 2011
    Heel veel succes met jullie zoon, geniet ervan en goede vluchten
  2. de romboutsjes:
    lieve Bin, Sandra en Marco,

een beetje kunnen slapen?? vast wel want van al die enorme indrukken moet je gewoon heel moe zijn. we genieten van elk bericht en elke foto.
    hoe moeilijk het bezoek aan het tehuis ook zal zijn (of inmiddels is geweest) geniet ook weer van deze dag. morgen gaan jullie weer een stukje dichter naar huis toe. straks niet met z'n 2-tjes maar met 3-tjes het vliegtuig in. Echt gaaf.
    heel veel liefs,
    de romboutsjes.
  3. Judith:
    17 juni 2011
    He Sandra en Marco! Wat goed te lezen dat jullie zo fijn bij Bin zijn! Tuurlijk hartstikke vermoeiend, maar wat knap dat jullie zoveel proberen vast te leggen, dat zal Bin zeker later interessant vinden en wellicht voor jullie ook nog eens fijn! Op naar NL, goede tijd en heel goede terugreis en geniet van het moment dat jullie thuis met zijn drietjes binnenkomen... heel speciaal!! Liefs Judith (van HEMA)
  4. (o)pa en (o)ma boerlage:
    17 juni 2011
    Wat was dat leuk gisteren! Voor het eerst Bin in actie te zien.
    Jullie zullen je handen wel vol hebben aan dat mannetje. Je moet steeds maar raden wat hij prettig vind, en dan die gebroken nachten!Ja,ja, dat heet nou ouderschap!! Maar Bin maakt alles goed. Hij is zo lief en ziet er ook nog eens gewéldig uit.
    Wij hopen dat jullie een mooie dag hebben met het bezoek aan het tehuis.Wij zijn benieuwd hoe Bin gaat reageren.
    Nou dat was het wel weer voor vandaag.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel voor kleine Bin.
  5. Mariska:
    Hi familie,
    we zijn zo benieuwd hoe Bin het heeft ervaren om terug te zijn in het tehuis. En voor jullie om te zien waar hij heeft gewoond. Spannend allemaal hoor. Het wordt nu wel een keer tijd dat jullie terugkomen, Noa en Sam vinden het veel te lang duren (en wij ook).
    groetjes, Mariska, Jordi Noa en Sam
  6. Iris en Martin:
    HAAI!
    Toen onze jongens een jaar werden, en verrast werden met veel visite, kregen ze acuut een koorts aanval! Kun je je voorstellen hoe het voor jullie mannetje nu moet zijn. Alles, maar dan ook ALLES nieuw en anders!!Zal heerlijk zijn als hij straks thuis is, en met jullie een vast ritme gaat krijgen in alle rust.
    Heel veel liefs,
    Martin en Iris
  7. Brenda Siegers:
    Heee Sandra,

Kreeg deze blog door van Anita omdat ik benieuwd was hoe het met je gaat. Wat leuk om te lezen en ik ben zo blij voor jullie dat jullie eindelijk bij jullie kleine prinsje zijn.

geniet er van.

Gr. Brenda ( HEMA Traffic)
  8. Caroline:
    17 juni 2011
    Vanuit Milaan toch af en toe even kijken hoe het met jullie gaat. Zit nu bij een fitting van Demy te wachten, ja ook als ze 16 zijn heb je het er nog druk mee, bereid je maar vast voor. Hoop dat het bezoek vandaag niet al te zwaar was, ben erg benieuwd. liefs Caroline.
  9. Martijn, Marjolein en Mik:
    Lieve Sandra, Marco en Bin,

Hopelijk hebben jullie een goede reis achter de rug naar Beijing! Hoe is het nu met de kleine man?

Liefs van hier!!!
  10. de romboutsjes:
    Hallo
    waar houd Bin eigenlijk van?
    Groetjes Bas Rombouts
  11. loek en Anneke:
    Hallo Sandra en Marco.
    Wat was het leuk, om jullie alle drie via skype te zien. Wat een héérlijk mannetje.Wat doet hij het goed. Als je ziet, hoe hij al loopt. Dingen nadoet, zoals zwaaien, in zijn handjes klappen. Reageert, als jullie zeggen: kom maar. Het is geweldig.
    Fijn, dat het vliegen voor Jullie en Bin goed ging.
    Lieverds, voor jullie alle drie een dikke knuffel.
    Loek, Anneke. Opa en Oma.