de overdracht

13 juni 2011 - Chengdu, China

We hebben onze zoon!!!! Vanmorgen moesten we om half elf klaar staan voor vertrek. Maar uiteindelijk na een uur gingen we weg naar het registratie kantoor. Omdat deze om half twaalf alweer dichtging en de kindertjes er al waren, ging de overdracht heel snel.

Bin was heel rustig en nam alles in zich op. Na een kwartier gingen we al weer er vandoor naar het hotel.

Op de kamer hebben we rustig zitten spelen met Bin. Hij is erg rustig en houd ons erg in de gaten. Om half vier was hij heel moe, maar vocht echt tegen de slaap. Hij wilde er maar niet aan toegeven. Maar uiteindelijk is hij op ons bed in slaap gevallen tot zes uur. Vanavond is hij wat aan het spelen. Hij drinkt heel veel water, maar zweet ook enorm.

Het is een superlief mannetje. Hij is nog best heel klein, maar inderdaad lekker mollig.

1. Annemarie:
    gefeliciteerd!!!!
    Wat een geweldig moment, we zaten al de hele tijd in spanning te wachten op jullie bericht!

Geniet ervan en we zijn superblij voor jullie!
    Liefs Mike & Annemarie
  2. Anita:
    Lieve Sandra en Marco,

Gefeliciteerd eindelijk is Bin bij jullie en zijn jullie met z'n drietjes. Geniet van deze kleine man, heel veel geluk samen!
    Bart & Anita
  3. de Nietjes:
    13 juni 2011
    GEFELICITEERD! Wat fijn dat jullie eindelijk met z'n drieën zijn!
    Geniet ervan!
    Groetjes De Nietjes
  4. José en Rory:
    Lieve Sandra en Marco,

Geniet volop van jullie tijd in China met jullie zoon Bin en wat ziet hij er goed gezond uit, leuk hoor een beetje mollig. kijk uit naar hem in levende lijve te zien.
    veel liefs José en Rory
  5. Toby, Claudia, Cathy en Daan:
    Hoi Marco, Sandra en Bin,
    Wat gaaf dat het eindelijk zover is. Geniet van jullie eerste tijd samen. We zien er enorm naar uit om ons neefje en jullie straks te verwelkomen!

Groetjes uit Ouderkerk
  6. Martijn, Marjolein en Mik:
    Lieve Sandra en Marco,

Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijk mannetje! Hopelijk heeft hij de eerste nacht ook lekker geslapen en voelt het al wat vertrouwd voor jullie allemaal. Geniet van elkaar!

Liefs, Martijn, Marjolein en Mik.
  7. Hans & Francien:
    13 juni 2011
    Van harte gefeliciteerd!!! Wat waanzinnig gaaf! Geniet er van!
    Gr. Hans & Francien
  8. Patrick,Corina,Anne,Inge,Alex en Denise:
    13 juni 2011
    Wat leuk om te horen dat jullie nu eindelijk Bin in jullie handen hebben. Mooie foto's van een mooi moment.
    Geniet!
  9. Mariska:
    13 juni 2011
    Wat een heerlijk ventje, dat neefje van ons!
    Van harte gefeliciteerd!!!
    groetjes
    Jordi Mariska Noa en Sam
  10. Caroline:
    13 juni 2011
    Heb al tig keer gekeken vandaag en yes eindelijk!!!!
    Echt geweldig om hem nu samen met jullie te zien.
    Van harte gefeliciteerd, ik ben echt super blij voor jullie. Na al het wachten mogen jullie nu eindelijk van dat kleine mannetje genieten.
    Liefs, Caroline.
  11. (o)pa en (o)ma boerlage:
    13 juni 2011
    lieve marco,sandra en natuurlijk onze lieve Bin!
    EINDELIJK !! Wat Gewéldig, dat jullie nu jullie zoontje Bin in jullie armen kunnen sluiten! Wij zijn superblij en trots op ons kleinkind!! En wat ziet hij er gewéldig uit! Hij hoort voor ons gevoel al helemaal in de familie, dus kom maar op 29 juni!!
    Intussen blijven wij jullie zeker volgen en wij kunnen niet wachten tot wij kunnen skypen.
    Wij hopen dat het met jullie ook goed gaat, maar wen er maar aan dat wij in het vervolg altijd eerst naar jullie zoon vragen! Zo gaat dat nou eenmaal!!
    Liefs voor jullie en een dikke knuffel voor Bin.
    Groetjes pa en ma
  12. Johan en Suzanne:
    13 juni 2011
    Geweldig, eindelijk. Van harte gefeliciteerd! Veel geluk voor jullie drietjes gewenst.
    Johan en Suzanne
  13. henk en wil verdonk:
    13 juni 2011
    Marco en Sandra, lang gewacht maar eindelijk...Gefeliciteerd met Bin. Geniet van jullie zoon en heel veel geluk voor nu en in de toekomst.
  14. sandra van veen:
    hoi marco en sandra,

gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    geniet van de tijd dat jullie met z'n drieën zijn in China.

groetjes,
    sandra
  15. Hans & Francien:
    13 juni 2011
    .ik zit gewoon met tranen in mijn ogen jullie stukje te lezen en naar de foto te kijken. Het is niet te geloven dat het nu echt zo ver is. Wat een mooi mannetje en wat een geluk voor hem dat hij jullie als ouders krijgt!!! Heel veel geluk met zijn drietjes.
    Ik wacht nog wel vol spanning op een foto van jullie drietjes, dan is het plaatje echt compleet. Geniet van jullie eerste momenten samen en veel liefs
    Francien
  16. Mirjam (Stokkel) en Victor:
    Hi Marco en Sandra,

Wat een geweldige dag moet dit voor jullie zijn!! Eindelijk, eindelijk, eindelijk kunnen jullie je mannetje in de armen sluiten. Heel veel geluk, liefde en gezondheid met elkaar!!

Liefs van Victor en Mirjam
  17. Esther:
    Hallo Sandra en Marco,
    Wouw hij is er en nu genieten, wennen en hechten.
    Van harte hoor met jullie prachtige zoon Bin.
    Groet Paul Esther Li Wei en Lorgens
  18. de romboutsjes:
    14 juni 2011
    goedemorgen lieve marco sanrdra en bin,

hebben jullie een beetje kunnen slapen? vast niet.
    volgens ons blijf je naar zo'n lief ventje staren. wat was het toch een bijzondere dag gisteren. vol met emoties. het zal wel heel erg wennen zijn voor jullie alledrie.
    maar wij weten zeker dat jullie een heel leuk gezinnetje zo zijn met z'n drietjes.
    geniet van elke seconde.

tot horens.

groetjes en een dikke knuffel voor Bin.

de romboutsjes
  19. Franciska:
    14 juni 2011
    Van harte gefeliciteerd. Eindelijk is hij er dan en zijn jullie heerlijk samen. Wat een prachtig kindje. Geniet lekker samen van alle mooie momenten.
    groetjes Franciska
  20. Mascha en Dave:
    lieve Sandra en Marco,

héélemaal geweldig. V
  21. Mascha en Dave:
    14 juni 2011
    en nog een keer, maar dan goed (hoop ik) Van Harte Gefeliciteerd met julli zoon. Geniet van elkaar en van alle mooie dingen die nu komen gaan.

alle liefs voor jullie allemaal.

Dave en Mascha