P1000498

18 juni 2011 - Beijing, China

P1000498

Deze foto werd gemaakt op 18 juni 2011 in Beijing, China.

1. loek en Anneke:
    18 juni 2011
    Hoi Sandra en Marco.
    Wat ontzettend leuk was het om jullie en Bin te zien via Skype. Wat is het een héérlijk mannetje. Je ziet, dat hij snel dingen in zich opneemt. Ook hoe hij op jullie reageert. Nu het eten smaakt hem best.
    Hij loopt al bijzonder goed. Het is geweldig om dit allemaal zo mee te maken.
    Lieverds, voor jullie en Bin een dikke knuffel.
    Loek en Anneke, <opa en oma>
  2. de romboutsjes:
    18 juni 2011
    wat een ventje, jij ook hoor Marco, het geluk straalt van de foto af. hij is geweldig. en wat fijn dat jullie weer wat dichter richting Aalsmeer komen.
    hoe gek het misschien ook klinkt, voor de "achterblijvers"duurt jullie reis deze keer enorm lang. Toch heel veel plezier de komende week nog gewenst en geniet heel erg van elkaar. nog maar 11 nachtjes.....
    dikke zoen van de overbuurtjes.
  3. Toby, Claudia, Cathy en Daan:
    Ha Co,
    Gefeliciteerd kerel. Het is tenslotte nu al 25 minuten vaderdag in Nederland!

Groet van je broer en fam.
  4. (o)pa en (o)ma boerlage:
    Hoi Marco, Sandra en kleine Bin,
    We troffen het zaterdag wel dat wij toevallig bij Mariska waren.Dat zijn toch de leuke dingen voor ons om zo met jullie te kunnen meekijken. Wat loopt Bin al goed zeg! Ja, en al die veranderingen voor Bin en voor jullie zullen best veel energie kosten, maar je krijgt er wel veel voor terug. Bin een geweldige vader en moeder en jullie een super leuke zoon!
    Nog heel veel plezier in Beijing en tot gauw.
    Liefs Pa en Ma
  5. Johan en Suzanne:
    19 juni 2011
    Jee zeg, een paar dagen niet online geweest en net bijgelezen. Jullie verhaal is echt zo indrukwekkend en mooi. Jullie eindelijk papa en mama geworden en Bin die een mooi en fijn leven tegemoet gaat.
    Veel plezier verder met wennen aan elkaar.