Registratiebureau

14 juni 2011 - Chengdu, China

Vandaag bij het registratiebureau geweest, het is nu allemaal officieel!

We zijn nu officieel de papa en mama van Bin!

Gisteren middag hebben we na de overdracht wat zitten spelen met Bin op de kamer. Hij was tijdens de overdracht erg temide, maar wilde wel 's middags wat met ons spelen.

Gisteren avond is hij om half elf in slaap gevallen op schoot. Daarna konden we hem in zijn bedje leggen. Maar hij was erg onrustig in zijn slaap[. En ook wij moeten natuurlijk wennen aan ineens een kleine man naast ons. Dus we hebben weinig slaap gehad.

Om half vijf schrok hij wakker en daarna was hij wel erg verdrietig. Uiteindelijk viel hij om half acht weer in slaap, maar toen moesten we weer opstaan. Want om 9 uur moesten we naar het registratie kantoor voor alle officiele documenten.

Rond half twaalf waren we klaar en konden we naar het hotel.

Dat was fijn want het was enorm wam op het kantoor. En Bin was ook erg stil. Dus toen we op de hotel kamer weer waren merkten we gelijk dat hij weer opleefde.

Je merkt dat hij nooit uit het tehuis is geweest en dat het buiten allemaal heel veel indruk maakt. We brengen dan ook veel tijd door op de hotel kamer. En af en toe even wat op de gang.

We mogen donderdag het tehuuis bezoeken. Dus dat is heel fijn.

Dus het gaat verder hier goed met z'n 3-en. We zijn druk met spelen, wennen en kijken naar Bin;-)

1. Martijn, Marjolein en Mik:
    14 juni 2011
    Wat leuk dat jullie weer foto's hebben geplaatst! Zo kunnen we meegenieten van jullie kleine mannetje! Hij ziet er goed uit! Lekkere bolle wangen en de speeltjes aan het ontdekken!

We kijken uit om jullie met z'n 3-en weer te zien op de 29e!

Mik wil ook erg 'gaag pelen Bin' (graag spelen met Bin)...'baby Bin lief'...'baby Bin ook gijbaan Mik'...Kortom...Mik kan ook niet wachten tot hij zijn neefje ziet!

Dikke knuffel van hier!
  2. Cat6:
    14 juni 2011
    We vinden het ontzettend leuk om jullie samen met Bin te mogen bewonderen! Wat een knap manneke!
    Geniet van alle mooie momenten samen.
    Veel liefs,
    De dames van Cat6
  3. loek en Anneke:
    14 juni 2011
    Gefeliciteerd, dat alles nu officieel is. Wat een leuke foto's. Wat is het toch een mooi mannetje.Zijn eerste lachje hebben jullie al gezien.
    Morgen véél succes in Deyang.
    Dikke kus voor jullie alle drie!!!!!!!!!!
    P.s. lees je hotmail even.
    Loek en Anneke, opa en oma
  4. henk en wil verdonk:
    14 juni 2011
    Jullie laatste foto's van Bin zijn erg leuk. Wij vinden dat hij op alle foto's weer anders lijkt.Groetjes en wij blijven jullie volgen.
  5. Ilona van de Belt:
    14 juni 2011
    Nu dan ook `officieel` gefeliciteerd met Bin!

Groetjes, Ilona (hema)
  6. (o)pa en (o)ma boerlage:
    14 juni 2011
    Wat leuk al die foto's.Wij genieten nu al van onze kleinzoon.Kun je nagaan hoe dat gaat worden als wij hem in onze armen kunnen sluiten.Wij wensen jullie nog hele fijne dagen en hopen dat jullie met Bin nog lekker gaan genieten van jullie tijd in China.
    Liefs Pa en Ma
  7. Johan en Suzanne:
    14 juni 2011
    Leuk om jullie zo op de foto te zien. En natuurlijk gefeliciteerd dat het nu helemaal echt is. Het is jullie zo gegund.
  8. Nina Keune:
    14 juni 2011
    Wat een mooi mannetje!!! Leuk om jullie foto's te zien! Nogmaals gefeliciteerd, met jullie prachtige zoon. Veel plezier nog in China!
    liefs Nina
  9. Trudy:
    Lieve sandra en marco,

Wat een prachtig ventje en wat een heerlijk idee dat jullie nu samen zijn! Wat zal het een bijzonder moment zijn geweest toen jullie Bin voor het eerst zagen. Hij zal heel blij zijn met zo'n lieve papa en mama!

Ik volg jullie vanuit Nl.

Liefs Trudy
  10. Martin & Carina (Agricola):
    14 juni 2011
    Gefeliciteerd met jullie kleine Bin!
    Eindelijk is het dan zover en hebben jullie hem in de armen mogen sluiten. Wij wensen jullie nog een hele mooie tijd in China, een goede reis terug en heel veel geluk met z'n drietjes.
    Martin & Carina
  11. Victor, Nicole en Yim:
    Héééé paps en mams,
    Gefeliciteerd!!!!!Fijn dat alles goed is gegaan en dat het kleine mannetje het allemaal rustig ondergaat. Wat zal het allemaal wennen zijn voor hem, die 2 nieuwe gezichten en de grote mooie wereld om hem heen. Maar voor jullie natuurlijk ook, van slapen komt zeker niet veel. Jullie liggen natuurlijk de halve nacht naar dat mooie koppie te kijken. Dat zweten lijkt wel Chinees of zo. Yim had(en heeft tijdens het slapen) het ook heel erg en veel mensen om ons heen met chinese kindjes valt het ook op. Waarschijnlijk ook de stress, want wat zal er allemaal door het koppie van het mannetje heengaan nu. Maak er nog een mooie tijd van met z'n 3tjes (wat klinkt dat leuk hè, 3tjes?). En we blijven jullie volgens hoor.
    Liefs Victor, Nicole en Yim
  12. Joyce, Gertjan, Senna & Daan:
    14 juni 2011
    We blijven jullie volgen, hoor.........
    Wat een prachtig kereltje zeg!!!!
    Hele fijne tijd daar met z'n drietjes!
    Groetjes,
    Gertjan, Joyce, Senna & Daan
  13. Caroline:
    14 juni 2011
    Ik heb de foto's al een aantal keer bekeken vandaag, iedere keer weer met iemand anders. Wat een leuk mannetje is het, ik kan me voorstellen dat je gelijk verliefd op hem wordt. Geniet lekker met z'n drietjes. Liefs, Caroline.
  14. Cathelijne en Martijn:
    Hallo Bin, Sandra en Marco,

Zojuist de link van Annemarie gehad, wat leuk om dit allemaal te lezen.

Onwijs veel geluk en liefde voor jullie gezinnetje! Geniet van dit werelds geluk!

Wij kijken ernaar uit om ons buurjongetje in het echt te zien :-).

Groetjes
    De buurtjes C&M
  15. Anita:
    14 juni 2011
    Het ziet er wel heel natuurlijk uit, jullie met Bin. Wat boft dat jochie met zulke fijne ouders. Wat een ontzettend leuk mannetje.. Groetjes, Anita
  16. Natascha:
    14 juni 2011
    Geweldig! van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Maak er samen een mooie tijd van daar en als jullie weer terug zijn komen we Bin natuurlijk graag een keer bewonderen.
  17. Ad en Annelies:
    14 juni 2011
    Papa en Mama van harte gefeliciteerd met jullie zoon
    geniet er van en voor straks een goede rijs terug met zijn drieen.
  18. Karen:
    14 juni 2011
    Eindelijk.......wat moet dat heerlijk zijn jullie eigen kleine man.Wat een prachtig kind om te zien.Geniet maar lekker van elkaar.Vanaf nu met zijn drieen.
    Liefs,
    Fay,menno en karen
  19. Cathy, Daan en Claudia:
    Hoi Bin,
    Geweldige foto's, ze worden met veel plezier bekeken door je nicht Cathy en neef Daan! Ze kunnen niet wachten, elk vliegtuig dat ze zien, vragen ze: zit Bin daarin?
    Geniet lekker van je papa en mama en vandaag nog een extra bijzondere dag! Marco & Sandra gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Groeten uit Ouderkerk!
  20. Peter en Redi:
    15 juni 2011
    Wow, wat een mooi mannetje! Zo lang gewacht en eindelijk is het zover. Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Geniet van deze bijzondere tijd, het is jullie zo gegund.
    Heel veel groeten,
    Peter en Redi
  21. Nina Keune:
    15 juni 2011
    wat heerlijk dat jullie nu een gezinnetje zijn. leuke foto's. Veel geluk samen en nog veel plezier in China
    liefs Nina
  22. (o)pa en (o)ma boerlage:
    15 juni 2011
    Sandra en Marco, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wel eentje die je je altijd blijft herinneren! Voor het eerst met jullie zoon erbij!Dat is natuurlijk dubbel feest! Dat betekend wel TAART!!
    Maar dat houden wij wel tegoed hoor.Hopelijk hebben jullie en de kleine Bin vannacht wat langer kunnen slapen en gaan jullie vandaag uitgerust op pad naar het tehuis. Ook dit is weer spannend.
    Wij horen wel weer van jullie.
    Liefs en de groetjes van hier.
  23. loek en Anneke:
    15 juni 2011
    Sandra en Marco, Van harte gefeliciteerd met jullie tiende trouwdag. Ook Bin van harte gefeliciteerd met de trouwdag van zijn papa en mama!!!!!!!!!!
    Dit is wel een kroonjaar.
    Lieverds, gezellige dag.
    Dikke kus voor jullie allen.
    Loek en anneke, opa en oma.
  24. de romboutsjes:
    lieve sandra en marco,

al wat beter geslapen?? wat een dag weer vandaag. alweer feest, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! Hiep hiep hoera. en dan ook nog eens aanschouwen waar jullie lieve Bin zo'n tijd op jullie heeft zitten wachten. wat spannend weer. Het aantal flessen champagne straks te openen als jullie veilig op de Kerkweg zijn staat dan nu op 5. we kunnen beter meteen een 200 liter vat gaan bestellen.
    In ieder geval geniet weer van vandaag en we zitten vol spanning te wachten op nieuwe foto's. ze zijn enig. Misschien is er iemand die jullie 3-tjes op de foto wil zetten en dan op deze site. dat zou deze oerhollandse regenachtige dag enorm leuk maken.

dikke zoen, de romboutsjes
  25. Mariska:
    15 juni 2011
    En? hoe gaat het nu? Kunnen jullie al een beetje jullie draai vinden met elkaar?
    We zitten vol spanning te wachten op het volgende berichtje van jullie (met nieuwe foto's)!
    liefs,
    Jordi Mariska Noa en Sam
  26. rebecca van den bosch:
    16 juni 2011
    Wat een schattig ventje. Op de eerste foto lijkt het een dik mannetje, maar had zeker twee jassen aan:-)
    Wat een zalig mannetje om naar te kijken. Wat heerlijk dat alles nu geregeld is, gefeliciteerd.
    Geniet lekker van jullie kleine mannetje, groetjes vanuit Wormer.
    Liefs,
    Rebecca
  27. Gerard en Mieke:
    16 juni 2011
    Lieve Sandra, Marco en Bin,
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat bijzonder dat jullie het na bijna 10 jaar samen nu met de kleine Bin erbij konden vieren! Er zal al heel wat afgeknuffeld zijn. Het is ook een schattig knulletje.Hopelijk gaat het met slapen ook snel beter, maar er komen natuurlijk zoveel nieuwe dingen op hem af. Geef hem ook maar vast een knuffel van ons. Liefs, Gerard en Mieke