nog een nachtje slapen

12 juni 2011 - Chengdu, China

kort berichtje, internet lukt even niet vanwege plugproblemen, handig zo'n nieuwe computer...
Laatste nachtje, morgen om 11u afspraak bij registration office, zien we Bin voor het eerst. Hebben vandaag inkopen gedaan, ander soort shoppen dan voorheen zeg maar. Melkpoeder en koekies, dus Nestle ipv Versace :)
Nu slapen, morgen lekker vroeg wakker, om laatste keer samen te ontbijten.

1. de romboutsjes:
    12 juni 2011
    Wat een heerlijk nieuws. eindelijk is het dan zover een paar uur geduld. geweldig he melkpoeder kopen. niet teveel verwennen met koek zegt deze wijze moeder. voor je het weet heb je net zoals wij een koekiemonster in huis. veel slapen zullen jullie denk ik niet, maar toch sweet dreams. enne goed schudden die flesjes!! (voor marco; de melk is bitter dus hou het lekker bij je biertje)(voor sandra; is Bin s'nachts wakker marco kan er ook uit hoor, er gaat niks boven een uitgeslapen vrolijke moeder)

heel veel liefs en alvast een enorme dikke knuffel voor Bin,

Cees Annemarie Iris Bas en Koen.
  2. Caroline:
    Hoi Sandra en Marco,
    Nog 1 nachtje slapen en dan mag je Bin eindelijk in je armen houden, echt geweldig dat het moment er nu eindelijk is. Maak heel veel foto's en geniet vooral van het moment morgen, ik ben echt zo benieuwd.
    Liefs, Caroline.
  3. Victor, Nicole en Yim:
    12 juni 2011
    Jullie liggen nu als het goed is (weet je nooit met zo'n spannende dag als morgen) te slapen. Jullie laatste nachtje samen. Gelukkig zijn jullie straks al om 11 uur aan de beurt. Dan krijgen jullie eindelijk jullie Bin in de armen. Hopelijk is er iemand die foto's van jullie eerste ontmoeting kan maken en van de blikken op jullie gezichten. Lachend, huilend....alles te gelijk. Oooooh wat is het mooi en emotioneel, krijg er weer helemaal de kriebels van. Heel veel geluk, plezier en alles wat we jullie toe kunnen wensen voor straks, want eindelijk.......ja eindelijk is er morgen een einde aan jullie lange wachten gekomen. Veel liefs van Victor, Nicole en Yim. PS: we wachten met smart op fotootjes van jullie met de kleine man hoor..)
  4. Johan en Suzanne:
    12 juni 2011
    Wat spannend en bijzonder allemaal. Een goede nacht gewenst en nog maar heel even te gaan. Geniet ze.
    Johan en Suzanne
  5. Mariska:
    Lieve Bin,
    wat een spannende dag voor jou!
    Jouw opa en oma kunnen niet wachten om je te zien!
    dikke knuffel,
    opa en oma Boerlage
    ps. we zitten klaar achter de computer hoor, om je via skype te zien!
  6. de romboutsjes:
    Lieve papa Marco en mama Sandra,

dat mogen we nu eindelijk zeggen. GEFELICITEERD, met dit enorm mooie lieve ventje. het is jullie zo enorm gegund.

Lieve Bin,

net zoals voor pap en mam is het voor jou ook een enorm geweldige spannende dag. weet dat ze echt een stel superlieve en supergeweldig mensen zijn waar je zo enorm welkom bent.

we kunnen niet wachten totdat je bij ons op de Kerkweg bent.

lieve schatten, geniet enorm veel van elkaar. wij wensen jullie heel veel moois, liefde en geluk toe.

Heel veel dikke knuffels,

cees, annemarie, iris, bas en koen
  7. Liesbeth:
    Hallo Sandra en Marco,

Van Annemarie kreeg ik jullie reissite door. Wat fantastisch dat jullie na dat vele wachten nu eindelijk voor zo'n mooi mannetje mogen zorgen. En hem met al jullie liefde mogen grootbrengen. Met kippenvel en tranen lees ik jullie verhaal. Wat een mooi moment moet dat zijn vandaag. Heel veel geluk met zijn drietjes.

Groetjes, Liesbeth
    (schoonzusje van Annemarie)
  8. Joyce, Gertjan, Senna & Daan:
    Lieve Sandra & Marco,

Via Mariska & Jordi blijven we natuurlijk op de hoogte..... Wat een spannende dag vandaag!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje Bin! Geniet met z'n drietjes & heel veel geluk met elkaar!! Dat gaat helemaal goedkomen.

Veel groetjes,
    Gertjan, Joyce, Senna & Daan
  9. de Nietjes:
    Lieve Marco en Sandra,

Wat een spannend moment vandaag! Eindelijk mogen jullie je zoon Bin in de armen sluiten. Geniet van dit moment en heel veel geluk en liefde met jullie mannetje eindelijk als compleetgezin waar jullie al zo lang van droomde.

Veel liefs de Nietjes
  10. de romboutsjes:
    13 juni 2011
    wat een vent. we zijn er heel even heel erg stil van. nogmaals van harte gefeliciteerd. Bin is echt prachtig om te zien. veel liefs,
    de overbuurtjes
  11. loek en Anneke:
    13 juni 2011
    Lieve Sandra, Marco en Bin.
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!
    Bin, je hebt fantastische ouders. Jij zult zoveel liefde krijgen.
    Geniet van elkaar.
    Liefs opa en oma. Loek en Anneke